کد مطلب:259367 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:165

تردیدافکنی منحرفان
برخی از منحرفان و حق ستیزان در ولادت حضرت مهدی علیه السلام تردید نموده و یا بذر تردید می افشانند و می گویند: منبع این خبر، تنها بانویی به نام «حكیمه» است و با گواهی یك زن، چگونه یك واقعیت به این بزرگی و شكوه، ثابت می شود؟



[ صفحه 168]



این گونه عناصر حق ستیز كه در حماقت و كودنی، ركورد را شكسته اند، گویی انتظار دارند كه آن وجود گرانمایه در یكی از میدان های پر جمعیت، یا در مسجدی لبریز از نمازگزار و یا در نقطه ی دیگری كه انبوه مردم در گشت و گذار باشند، دیده به جهان بگشاید و جریان ولادتش در برابر دیدگان توده های مردم و در چشم انداز امواج خروشان انسان ها باشد تا برای این كج اندیشان و منحرفان، وجود گرانمایه و ولادت او ثابت گردد.

راستی كه چنین روان های پلیدی زشت باد! و چنین اندیشه های پست و بی محتوایی نابود باد! و نفرین تاریخ بر این دیدگاه منحط و بر آن كسی كه درونش از عقده ی حقارت و كینه توزی، انباشته است!

به هر حال، واقعیت این است كه ولادت كودك با گواهی زنان خانواده ثابت می شود آن هم بانویی به عظمت و شكوه «حكیمه».

اما در مورد حضرت مهدی علیه السلام گواهی «حكیمه» آن بانوی بزرگ و اندیشمند و پرواپیشه تنها دلیل ولادت حضرت مهدی علیه السلام نیست، خود حضرت امام حسن عسكری علیه السلام نخستین شاهد ولادت فرزندش بود و همو بود كه در آن جو وحشت و ترور، با وجود همه ی موانع و فقدان امكانات برای پیام رسانی و اعلان ولادت دوازدهمین امام نور، باز هم از هیچ تلاش، كوشش و فداكاری فروگذار نكرد و تا سر حد امكان، ولادت نور را به دوستداران خاندان وحی و رسالت اعلان كرد....